maandag 25 februari 2013

Aquatopia

Het is waar wat tante Begga zei in ons gastenboek en dus schiet ik weer in actie. Ik zag achter de schermen dat mijn artikels maar door 3 mensen werden gelezen en dat ontmoedigd toch. Heb dit weekend Kene ook regelmatig aangepord om te bloggen maar die houdt het ook precies voor bekeken.
Vorige week gingen we met het werk een dagje naar Antwerpen. Niet met heel de groep maar 2 bewoners en 2 begeleiders. We kozen ervoor om met de trein er naar toe te gaan want dat is toch altijd al een beetje reizen en dan moet je die grote witte bus niet kwijt geraken in het drukke Antwerpen. De voormiddag was snel om en dus gingen we gauw door naar Aquatopia. Ik was er zelf nog nooit geweest en gelukkig was er zeer weinig volk. Prachtige vissen hebben ze daar. Ik heb er een klein filmpje van gemaakt.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten