maandag 29 april 2013

De Croods

Het was alweer een poos geleden dat ik nog eens samen met de kids naar de film was geweest maar zondag is het er toch van gekomen. Gelukkig voor ons speelden ze De Croods al een tijdje en dus was het niet echt druk, er waren zelfs meerdere croissants en koffiekoeken op te smullen.
Deze animatiefilm was gewoonweg prachtig, echt waar : een goed verhaal, knappe graphics en veel humor. Op een gegeven moment kreeg ik net niet de slappe lach. Vraag maar na aan Elmer.
En zo moet een film zijn.


Ik kijk ook al een tijdje uit naar "Epic" want die trailer spreekt me enorm aan (en ja dat komt misschien wel gewoon door die prachige muziek), maar dat is dan weer voor deze zomer.



Ohja en ook deze trailer doet heel goed zijn werk want daar hebben de kids ook al zin in. Waauw, wat ben ik blij met al die knappe animatiefilms !!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten