dinsdag 1 oktober 2013

Albert

Zondag voor het eerst naar Albert Heijn geweest in Beveren. Kene en ik hadden moeite genoeg om de parking te vinden en dus reden we daar zo raar in de 'shoppingcenter' De Warande. Weinig volk te bespeuren ook en tot onze grote verbazing was de winkel helemaal onder de grond.
Gelukkig was dat niet de enige reden om naar Beveren te gaan. Een collega van me, had me via facebook uitgenodigd om naar een gratis concert te komen in de bibliotheek van Beveren. Wat een knap gebouw zeg. Heel leuk. Kene maakte meteen gebruik van het gratis internet om via haar ipod verbinding te maken met MSP (MovieStarPlanet). Ze heeft daar sinds kort ook een mama en een papa. En ik nam plaats op de stoeltjes want het concert was al bezig.



Mooie melodietjes... Wie had dat ooit gedacht : ik op een zonnige zondagmorgend in de bib... maar eigenlijk was dat echt zeer leuk. Om nog meer te doen zelfs. Het deed me mijmeren naar de tijd waarin ik meermaals naar 't Eynde ging in Belsele. Toffe tijden, dat zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten