woensdag 30 oktober 2013

Ze zijn er weer

Jahoor, ze zijn er weer.  Ik denk dat mijn kids gevoeliger zijn voor reclame dan ik dacht. Nu ook op televisie weer volop de sint cadeautjes worden aangeprezen.
Het is dan wel herfstvakantie, ik ben blij dat de Skylanders nog eens boven komen.  Ik was al bijna van plan er zelf eens mee te spelen (gelukkig heb ik mijn handen nog vol met GTA 5). Misschien is het een tactische zet van Idris want ook de opvolgers van deze game ziet hij wel zitten.  Nu kan ik toch niet zeggen dat die mooie dure Skylanders in de kast zijn blijven logeren.

Ik kreeg ook een mailtje van Kene deze week. Ze deed haar beklag dat ze van mama niet aan de sint mag vragen wat ze wil... Alleen kleren had die gezegd. 
Moet de mama wel wat gelijk geven hoor. Oké het is schattig maar wat ze nu vraagt is toch echt niet meer voor haar leeftijd hoor.... We zullen zien wat de sint er van denkt :


Geen opmerkingen:

Een reactie posten