maandag 23 december 2013

lichtjes

Helemaal gratis en ik vind ze nog mooi ook. Ik ga niet verklappen bij welk product je dit kreeg maar als er volgende week nog lichtjes staan dan breng ik er nog mee. Kan niet anders he !


Dat 2014 ook 'lichtjes' anders zal worden dan alle jaren voorheen, is me de laatste week wel goed door gedrongen. Geen vrije dag meer in de week, geen weekends meer alsook geen late's. Ik heb namelijk de voorbije week gesolliciteerd voor een nieuwe job invulling. Gelukkig bleek ik de sterkste kandidaat en mag ik vanaf januari de leefgroep inruilen voor een plaatsje op het bureau. Deze parttime zal mooi aansluiten bij mijn ICT job en heb er het volste vertrouwen in dat het met dat team wel goed zal komen. 
Het zal wel enorm raar doen in begin om de leefgroep zo achter te laten maar aan mezelf merkte ik wel dat ik deze stap moest maken. Ben ook reuze blij dat ik deze kans krijg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten