vrijdag 14 februari 2014

Afscheid

Alles is anders wanneer je afscheid moet nemen. We zijn dat niet zo gewoon. We hebben het er moeilijk mee. Gisteren hebben ze een afscheidsfeestje gegeven voor mij. De leefgroep waar ik toch 17 jaar heb gewerkt vonden het nodig me daarvoor in een nerd te veranderen omdat ik nu gekozen heb voor een bureaujob. Ik kreeg enkele opdrachten te vervullen maar was toch met glans geslaagd. Zeker de medische keuring en de "zittend op een stoel fitness" waren geweldig.


En vandaag is het dan valentijn. Een dag waarop we elkaar extra graag zien. Idris heeft al een mooie kaart gemaakt voor zijn vriendinnetje en vertrekt naar eigen zeggen piekfijn naar school.
Zo vader zo zoon zeker he...


Daar nog een mooi vestje op en mijnheer Idris vertrekt naar school.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten