zondag 23 februari 2014

DJ


Nu ik geen DJ meer ben (zie facebook) en mijn allerlaatste feestje achter een mengtafel heb doorgebracht, hou ik vooral heel veel leuke herinneringen aan deze periode over. Ik en mijn muziekpc, tot een kot in de nacht.... muziek laten spelen tot ze echt letterlijk komen zeggen dat het genoeg is.... dat ze niet meer kunnen dansen. 
De vele verzoekjes, verjaardagen,...maar ook die vele goeie tips. Ik ontdekte soms gewoon nieuwe muziek zoals op het laatste personeelsfeest van Huize Eyckerheyde (zie clip hier boven). Jammer dat ik dit lied nooit eerder had gehoord want ik vind het een super schijf.  Zo af en toe overkomt het me toch dat ik bepaalde liedjes pas veel later dan dat ze uitkomen te horen krijg. Foei Q-music.  Dat had ik 2 jaar geleden ook al met dit liedje : na festivals durf ik nogal eens zoeken naar opnames en toen zag ik het op youtube passeren

Maar gedaan is gedaan. Ik zal wel andere dingen vinden om mij mee te amuseren. Mijn DJ-stuff zal binnenkort te koop komen te staan en hopelijk krijg ik daar nog wel wat voor... 
Om het einde volledig in te zetten een liedje dat ik sinds Studio Connection ( yip, uit the 90's) bijna altijd als einde gebruikte terwijl we stilletjes aan alles aan het opruimen waren.
Nooit tot op het einde van een feestje gebleven met mij als DJ ?  Klik dan hier om het te horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten