donderdag 19 juni 2014

Voetbal

Wat een hype al niet teweeg brengt.... overal vlaggen, supporters overal. Wij kijken zelf ook heel graag naar zo'n grote toernooien zoals het WK voetbal. Nu de rode duivels echt vertrokken zijn met hun eerste winst in het toernooi wordt dat alleen maar leuker. Oké, niet echt wereldgoals zoals bij Nederland... maar dat is niet erg.
Ook onze kinderen vinden het voetbalspel opnieuw uit en leggen met grote mikadostokken de baklijn en hoekschop. En dan maar sjotten. Ze kwamen zelfs na een tijdje weer binnen achter een gele en een rode kaart. Gelukkig hadden onze kladbriefjes net deze kleur. Ik vind dat geweldig en geniet van deze momenten dat ze samen eens 'echt' spelen.
Onze Carrefour Paninistickerboek is al een tijdje vol en onze dubbele beginnen ook serieus aan te dikken. Daarom besloot ik vorig weekend om ze gratis aan te bieden via 2dehands.be. Zo kunnen mensen toch ook hun kinderen blij maken en hun boek vol krijgen.
Heel veel reacties later zijn al mijn dubbele bijna op, heb ik meer dan 16 mensen gelukkig gemaakt en alles gratis opgestuurd. Dat vonden veel mensen geweldig, dat ik daar geen geld voor vroeg... Sommige hadden zelf voorgesteld een gefrankeerde enveloppe op te sturen maar dat vond ik er over. Mekaar helpen kan ook zo... zonder een ruilbeurs (maar ik ga dat nu niet elke week doen hoor)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten