woensdag 18 juni 2014

Werk is werk

Ja, het is juist. Ik heb hier ook nog een eigen website te onderhouden. Soms vergeet ik dat wat.
Gelukkig is juni aan het korten... dan zal het snel weer zeeblog worden met fotootjes en verslagjes.
En het is niet dat ik niet blog dat er niks te melden valt. Nee, het komt er soms gewoon niet van.
Ik maak het dus meteen goed :


Een foto die werd genomen enkele dagen voor de geslaagde eerste ontbijactie van VZW Chiro Kriko. En zo'n project vergt natuurlijk een goede voorbereiding en veel vrijwilligers. Voorzitster Nele doet dat goed...


En als je nu dacht dat die blog er zou opzitten dan heb je het mis. Want er was nog werk... nog meer vrijwilligerswerk.
Sinds deze maand ben ikzelf vrijwilliger geworden bij Oxfam. Ja, eerlijk is eerlijk : wij kopen nooit producten daar, maar dat wil niet zeggen dat ik ze geen warm hart toe draag. Ik help hun bij de facturen. Elke week in de winkel ze gaan uitprinten enzo... Voorlopig loopt dat goed en ik wil het zeker een kans geven. Mijn voorganger heeft het jaren gedaan maar heeft nu andere (belangrijkere) zaken te doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten