woensdag 11 februari 2015

Lose control


Ik ga echt veel naar de cinema. Natuurlijk in de Siniscoop. Maar wat er vandaag gebeurd heb ik in al die jaren nooit meegemaakt! Van een echte hype gesproken. Een ladie's night die volgens mij nog nooit zo succesvol is geweest als deze avond.
Alle tickets (van 12.50 euro) op voorhand uitverkocht. Geen enkele andere film wordt gespeeld om 20 uur !
Ik had op hun facebookpagina gelezen dat ze 2000 vrouwen verwachten. Die krijgen dus allemaal bubbels, hapjes en een goodiebag.


En nu kunnen die heerlijke discussies weer beginnen over dat de boeken toch beter zijn.... Mij maakt het niet uit, ben blij dat hij verfilmd is (en dat ze de vervolgen ook gaan doen, ahja, ze zouden zot zijn om al dat hypegeld te laten liggen).
Want nog maar 120 dagen en de volgende hype zal er weer zijn.... benieuwd wat deze zal geven : klik hier !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten