zondag 1 februari 2015

filmpje van Kene

Kene heeft met haar ipod een filmpje gemaakt. Dit wil ik graag met jullie delen en dus mailde ze het mij door zodanig dat ik er een blog over kan schrijven. Ze maakt een bandje van touw en op de ipod staat een programma dat alles dan automatisch sneller filmt. Tof he.


Vandaag weer enkele klusjes kunnen opknappen. Zo zijn er twee tegeltjes aan de muur gelijmd die bij het behangen los gekomen waren en boven op de slaapkamer van de jongens een nieuw rolgordijn opgehangen. Dat had ik enkele weken geleden al op maat laten maken en het was deze week aangekomen. Ja, ik had ze natuurlijk via internet besteld. Nog zo handig als je geen wagen meer hebt en vaak nog goedkoper dan in de lokale winkels. Zo had ik ook plastic doosjes en dozen online besteld. Ik wist dat ik er van het merk Really useful box wou hebben want die zijn echt wel stevig. In de euroshop hebben ze daar heel veel keuze in, maar ze zijn zo prijzig. En dus begon ik te zoeken op het internet en kwam bij Discountoffice.be uit. Een box van 21 liter kost in euroshop net geen € 21 terwijl online het voor de helft kan ! Zeker als je er heel wat wil kan je dus veel geld besparen want ze brengen alles al naar huis vanaf € 140,- excl. BTW en daar zit je snel aan.


Helaas was ik bij 1 van die leveringen aan huis 2x na elkaar niet thuis en mocht ik ze zelf ophalen in het depot in de Parklaan. Gelukkig kwam de fietskar nu wel weer eens van pas. 


Opgeruimd staat netjes.... Eindelijk ruimte

1 opmerking: