zaterdag 31 januari 2015

Jomy - Lonely Without You

Als je deze blog gaat lezen kan je misschien ondertussen luisteren naar het liedje hieronder....

Nele dacht al dat dit liedje van Paulien Matthues was. Niet dus ! De enige gelijkenis is dat ze allebei hebben meegedaan met een talentenshow op TV. Jomy  (Joke Herremy) heeft niet gewonnen want dat was Tom De Man. Maar voorlopig heb ik daar nog niet veel van gehoord. Joke daarentegen heeft een prachtige videoclip en een hit in wording. Ik zal hem maar gauw eens toevoegen in een playlist op mijn deezeraccount.

"Een wat account ???" hoor ik jullie al zeggen. Wel, eerst had ik een abonnement bij Spotify. Die muziekdienst vond ik echt geweldig. Overal had ik 'mijn' muziek bij. Maar sinds 2015 ben ik Deezer gaan proberen omdat ik 1 jaar gratis heb mogen ontvangen bij de aankoop van een tweede Sonos 1 player. Ik heb Deezer nu dus al een maandje kunnen uittesten en het kost me toch moeite om over te schakelen. Dat had ik dus zwaar onderschat. Ik vond mijn muziek niet direct terug en ook de 'Flow' die Deezer voorsteld op trok op niet veel. Een flow is een afspeellijst die automatisch wordt gegenereerd op basis van mijn beluisterde liedjes. Gelukkig vond ik onlangs Spotizr. Deze dienst zorgt ervoor dat al mijn playlists van Spotify nu ook in Deezer staan. Dat maakt Deezer voor mij weer iets interessanter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten