donderdag 22 januari 2015

Gewoon worden ?

Ik heb het al eens geprobeerd maar dat beviel met toch niet... wereldwinkelcola. Ik weet niet goed hoe het komt maar het smaakt me niet echt. Wel jammer als je weet dat ik nu vrijwilliger ben bij Oxfam WereldWinkel (OWW).
Misschien moet ik het blijven proberen want ik weet nog toen Coca Cola met z'n lightversie aan kwam draven. Veel mensen vonden dat je het verschil kon proeven en dat het toch anders was .... Maar uiteindelijk zijn wij toch gewoon geraakt aan die smaak. Vandaar dat ik ook heel benieuwd was naar hun laatste nieuwe product : coca cola Life. Met een groene kleur als marketing. Vermoedelijk omdat er stevia in zit. Kene en Idris waren mee naar de winkel gegaan en dus hebben we hem samen thuis geproefd. Eerste conclussie : het valt wel mee. We denken dat we die wel gewoon kunnen worden. Geen slecht teken dus. 


Kene had meer interesse in haar koffertje met schmink dat ze van haar pappie kreeg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten