donderdag 1 januari 2015

Telenet Play versus Netflix

Ja, mijn twee maanden netflix zitten er op. 1 maand gratis en 1 maand betaald (8 euro). En ik moet zeggen dat Netflix echt de max is. De dienst werkt goed (op alle toestellen) en heeft echt enorm goede series. Dat werkt echt verslavend, want na een aflevering geven ze je 20 seconden en de volgende aflevering begin gewoon automatisch.
Natuurlijk is er de concurrent Telenet die nu zijn 'Rex en Rio' heeft aangepast. Voor € 10 per maand kan je 'Play' worden. Telenet liet ons weten dat we nu al reeds 5,95 euro betaalden voor 'net gemist' en dat dit enkel voor één en Canvas was en nu voor maar 4 euro meer we op alle zenders programma's konden opvragen van de laatste week (zonder deze eerst te moeten hebben opgenomen natuurlijk) én dus ook toegang tot films en series. Dus weg netflix en welkom telenet Play !
Nu maar hopen dat het gebruikersgemak even groot is. Breaking Bad is de serie die ik nu volg.... als ik natuurlijk niet in de cinema zit.


4 opmerkingen:

  1. En wat zijn jouw bevindingen ondertussen ? Ik heb al een tijdje Netflix maar overweeg over te schakelen naar Play.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat zijn jouw bevindingen ondertussen ? Ik heb al een tijdje Netflix maar overweeg over te schakelen naar Play.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel, nog steeds is het de Telenet Play. Die programma's zo nog een week terug bekijken is echt wel super. Helaas de series niet altijd zo snel als ik zou willen beschikbaar. Vandaar dat ik nu heel graag Popcorn time (https://popcorntime.io/) gebruik. Gratis en via de laptop met Hdmi zo aan te sluiten op de tv ! Dat is pas een aanrader !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks voor je reply. Hier nog steeds Netflix maar we zijn bijna door alle top series door. Nadien zullen we waarschijnlijk Play nemen. Popcorn hebben we ondertussen ook ontdekt. De max inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen