woensdag 28 januari 2015

Eerste dagje verlof

Vandaag het eerste dagje verlof van dit nieuwe jaar. De maand is toch al bijna uit. Omdat we deze namiddag Idris zijn verjaardagsfeestje voor de vrienden van de klas houden en ik deze voormiddag toch op school moest zijn voor mijn inbreng... nam ik een hele dag verlof.


Als je een beetje nadenkt dan weet je welk voor de buren is natuurlijk.
En al een geluk dat ik deze voormiddag dan enkele uren thuis was want er zijn echt weer veel postorders toegekomen vandaag. Niet enkel voor mezelf maar ook voor de buren. En net deze week zijn ze in ons kleine enkelrichtingsstraatje begonnen met het voetpad te herleggen. Dat werd ook tijd. We weten alleen niet hoe het komt dat dit nu plots in orde gemaakt wordt. Het ligt er al meer dan 8 jaar slecht bij. Ik weet nog dat wij zeer blij waren met het nieuwe voetpad ergens in 2003 ofzo. Perfect gelegd ! Op een foto uit de 'oude doos' van mei 2004 kan je het zien. Tot ze in mei 2006 er weer twee rijen stenen moesten uit doen voor één of ander werk. Sinds dan hebben ze nooit meer goed gelegen en steeds slechter en slechter...
Maar we zullen niet zagen en klagen.... en we zijn zo benieuwd naar ons herstelde voetpad. 


1 opmerking: