donderdag 7 mei 2015

Ik ben een Viking

Ik ben een Viking en dan nog wel een mobiele. Meestal past Telenet zijn producten aan als ik ze nodig heb. Echt waar. Maar nu zijn ze te laat! Ik merk dat ik soms mijn 4G (mobiel internet zonder wifi dus) spaar. Dat ik zorg dat ik daar de maand mee rond kom. Niet dat dat heel erg is. Maar er is natuurlijk concurrentie.
En ik denk dat er deze zomer nog wel wat zal veranderen bij de grote providers.  Als je de link hiervoor volgt dan zie je dat er eigenlijk veel meer providers zijn dan de meeste weten. Dommel en Mobile Vikings kende ik wel al en ik check regelmatig hun acties (vooral als ik tegen mijn beperkingen aanloop bij mijn huidige provider). Maar het is deze keer de Viking geworden.
Met die 150 minuten kwam ik zéér ruim toe en ook die 10.000 sms'jes kreeg ik maandelijks niet op. In mijn geval is het vooral dus het mobiele internet. Ik wil tijdens het fietsen en op de trein graag gewoon mijn 3g/4g kunnen gebruiken. Naar TuneIn luisteren bijvoorbeeld. Want Deezer is oké, maar Spotify was de max. Hopelijk valt hun bereik wat mee, ze gebruiken het netwerk van Base. Want dat was nu wel bij Telenet sterk verbeterd. Maar dat moet je toch altijd proef ondervindelijk vaststellen. Ik zal proberen mijn bevindingen hier nog eens neer te schrijven.... maar geef me genoeg testtijd natuurlijk. En misschien heb ik nu geen echo meer als ik toch eens iemand opbel, dat was kei vervelend. Nu zal dat herladen nog eens uitgepluisd moeten worden, maar voorlopig ben ik super enthousiast. Wil jij ook Vinking on the Road worden : klik dan hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten