zaterdag 27 juni 2015

VRB



http://tinyurl.com/npj6sqv

Probeer eens te luisteren naar bovenstaande mp3. Het is een opname die ik maakte met mijn gsm van toen vrije radio Belsele (VRB dus) in de kermisweek aan het uitzenden was. Het was een blogideetje maar heb het niet direct gepost. Dat uitstel geen afstel is ....
Trouwens, wat VRB doet voor Belsele vind ik geweldig. Vroeger had je het 'Klokkenlappersfestival' in een organisatie van KWB, nu heb je een feestweek rond vaderdag met tal van animaties met als hoogtepunt de gratis openluchtfuif voor de kerk.
Je komt daar altijd wel iemand tegen die je kende van vroeger of die je al heel lang niet meer gezien hebt. Zo'n beetje het geval dat ik had bij naar de OLF te gaan in Nieuwkerken, maar toen spraken we niet van OLF maar gewoon van 'dé openluchtfuif '.
Dit jaar is voor mij het radioluisteren niet zo goed gelukt. We hadden met VZW chiro Kriko het druk genoeg met onze ontbijtactie die trouwens geweldig goed is meegevallen !
Zelfs in combinatie met die fuif de avond ervoor.... gelukkig is vaderdag een slaapdag geworden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten