vrijdag 26 juni 2015

Nu is het echt tijd!

Dat is nu toch echt straf hoor. Wie dacht dat Lernosmet op sterven na dood was had bijna gelijk. Door een voorlopig onbekende reden kwam ik niet meer tot bloggen toe. Waarschijnlijk andere prioriteiten, de vele andere online platformen, minder inspiratie,...
Maar dat blijkt vandaag voorbij (vreugdesprongetje). Er is dus altijd hoop.
Nu gaan jullie bij het lezen van bovenstaande tekst natuurlijk meteen al hopen op meer blogs, geef toe. Gek he, maar het bewijs dat hoop echt is !
Trouwens, een mooi voorbeeld daarvan is ook 'mijn trein'.
De lijn Sint-Niklaas - Leuven (langs Mechelen) is volgens mij al jaren een achtergestelde lijn. De treinen die daar reden waren echt oud. De treinen naar Oostende of Antwerpen waren steeds van die moderne gevallen. Zo met schermpjes in de trein of met 2 verdiepingen. Zelfs airco ! Die rijden soepel hoor. En ik hoopte dat ze ooit ook naar mijn vaak gebruikte lijn zouden komen.
En kijk voila, deze maand is het er van gekomen. Ze lijken van binnen wel een beetje op een hele lange tram maar ik ben echt reuze blij met zo'n moderne trein. Er zijn zelfs stopcontacten waar je indien nodig gewoon je gsm of laptop wat extra power kunt geven. Oké, op die 12 minuten dat ik er op zit zal dat niet echt nodig zijn maar je weet toch maar nooit.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten