vrijdag 3 juli 2015

inside out


Om de start van de vakantie echt goed te vieren zijn we nog snel naar de Siniscoop gegaan. De maand juni was echt een slechte maand qua cinemabezoeken (dus niet alleen het bloggen ....)
En dus tijd om enkele films in te halen. Omdat de nieuwe minionfilms pas in juli (en helaas dus in de kinepolis zal moeten gezien worden met die hatelijke pauzes waar iedereen dan begint rond te lopen) uitkomt werd het een andere animatiefilm. Elmer ging niet mee want dat is een kinderfilm (wat dus echt niet waar is, maar elk zijn gedacht he). Deze keer kozen we de originele versie (engelstalig dus) en dat gaf voor mij toch een meerwaarde.
De film zelf was super maar die moet je gewoon zelf gaan zien. Het is een knappe visualisering van het geheugen van een mens... alsook de 5 hoofdrolfiguurtjes die een beetje laten zien hoe een kind haar karakter gevormd wordt... Denk dat mijn twee jongste spruiten daar wel iets van over gaan houden (in de positieve zin dan). Toen ik bij het naar huis rijden vertelde dat die film me deed denken aan Horton  hears a who wisten die twee echt niet over welke film ik het had. Die hebben ze dus nog maar 1 keer gezien denk ik want .... dus als ze zich deze zomer vervelen zal ik zeker deze nog eens opzetten (en hopelijk kan ik dan ook nog eens meekijken)
Een superleuke ongeschreven traditie bij het kijken naar een animatiefilm in de cinema zijn de kortfilms ervoor. Die vind ik echt elke keer super ! Deze keer deel ik deze graag met jullie omdat ik het zo'n tof filmpje vind. Geniet maar even mee...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten