donderdag 9 juli 2015

Super handig

Het is niet omdat het verlof is dat ik geen nieuwe apps voor de smartphone ontdek of uitprobeer. En zoals meestal bij mij komen die apps steeds op de juiste moment.
Een collega vroeg me of ik een foto van haar kon digitaliseren. Ze had thuis nog wel ergens een scanner staan maar die is niet aangesloten en dat is een heel gedoe. Wel, de dag ervoor had ik dus de ideale app voor deze job geïnstalleerd. Tijd dus om dat eens te checken !
Microsoft brengt eind deze maand wel hun windows 10 uit, toch hebben ze ook nog een geweldige app uit gebracht : Office Lens.
Het filmpje hieronder maakt dat duidelijker dan dat ik dat kan uitleggen.

 

En natuurlijk ook een nieuw spelletje voor op de smartphone of tablet : Where 's my water 2 ?


Ik heb de eerste versie echt volledig uitgespeeld en vond dat zo'n leuk spelletje. Dus dat wordt weer heerlijk veel spelen.


1 opmerking: