dinsdag 18 juni 2013

Joli Os

Soms heb ik echt gewoon zin om projecten uit te werken maar dat komt er vaak niet van. Soms dan heb ik de wildste ideeën en daar komen vaak computers aan te pas. Al lang had ik gelezen over een besturingssysteem dat volledig 'in the cloud' werkt en dus werd het nu toch eens tijd om die oude laptop eens een geheel ander besturingssysteem dan Windows te geven : tijd voor Joli OS.

Een Joli account had ik al. Maar nu heb ik een laptop die alle mijn onlineaccounts (zoals dropbox, skydrive, flickr,facebook,.... makkelijk en mooi beschikbaar maak. De installatie liep zeer vlot, nu nog het uittesten want nu ik ook over een nieuwe win 8 laptop beschik (ja, die is ook voor de kids.... ik weet het Elmer) moet ik die nu ook natuurlijk helemaal in orde zetten qua beveiliging, backups en accounts.

Wat is computeren toch geweldig !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten