vrijdag 21 juni 2013

Skype app

Helaas moet ik bekennen dat Microsoft de bal echt wel heeft mis geslaan met windows 8.
Op de nieuwe laptop staat het er natuurlijk op en ik wou het toch een kans geven maar ondertussen bijna een week verder en er zijn echt al heel veel aanpassingen moeten gebeuren. Eerst wou ik echt wel de startknop terug en liefst gratis : Thanks Reviversoft !


En nu Elmer zijn examens ook helemaal klaar zijn en nu nog mag genieten van heerlijk verlof zonder rapportcijfers.....is het minecraft en skype en fraps die getest worden natuurlijk. En daar geraakt microsoft mij kwijt : ze kopen Skype over en hun Skype app in de windowstore werkt gewoon niet ! Echt, slecht. Het lijkt allemaal te werken maar als iemand je opbelt zie je niks en hoor je niks. Bucht !
Dan maar geen app en terug de desktopversie !
Elmer zal weer blij zijn want hij is begonnen met zijn eigen Youtubekanaal, met al meteen een eigen gemaakt filmpje (minecraft). Abonneer jullie maar. Omdat het zijn eerste is zal ik het ook hieronder zetten !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten