donderdag 6 juni 2013

V.R.B. is in the air

Gisteren zijn ze van start gegaan.... ze zijn er weer : Vrije Radio Belsele. Een hele week tijdens Belsele kermis zenden de DJ's van weleer uit op 97,2 Mhz. Een week waar mijn kids weer zullen zeggen : "ohnee, zo saaie muziek." of ook "Wanneer stoppen die met uitzenden ?"
Maar dit jaar hebben ze een app. Ik dacht eerlijk dat dat op niet veel ging trekken maar echt hij is mooi, klein en vooral handig. Zo kan ik zonder problemen ook in het verre Bornem luisteren naar VRB.
Deze morgen stond ik onder de douche met VRB op en ze deden een spelletje : een deeltje van een hit van toen achterstevoren laten horen. Hun SMS-systeem lag plat maar je kon ook via mail meespelen. Nogal moeilijk onder de douche maar toen na een plaat de DJ zei dat Belsele nog niet wakker was en niemand had meegedaan vond ik dat zo sneu dat ik gauw een mailtje stuurde met de app.
Ja hoor, enige tijd later gaf hij het antwoord dat ik door mailde en dus moet ik één van dezer dagen naar de container aan de kerk van Belsele mijn 'prijs' gaan afhalen...

Zaterdag gaan we natuurlijk naar de gratis fuif aan de kerk !  Dat spreekt voor zich !  See ya all there ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten