woensdag 17 juli 2013

Dat zegt toch genoeg.

De vakantie aan zee is voorbij. Nog 50 weken en we hopen er weer te zijn.
Geweldig weer (voor Belgiƫ) en leuke herinneringen. Soms zijn er foto's op facebook gepost en soms op de onze eigen webstek maar deze foto post ik speciaal op alle twee. Bedankt Begga, ik vind hem super.
Aan zee heb ik ook wel vaak gefilmd. En zo afwisselen van foto naar film en soms terug is niet altijd makkelijk. Vroeger maakte ik dan elk jaar een film. De laatste keer zelf twee jaren samen (2007 en 2008).
Yip ik sta dus 5 jaar achter.... Maar dat telt voor heel mijn persoonlijke videocollectie. Ik zou echt meer moeten monteren. Maar dat is zo'n werk waar veel tijd ik kruipt en waar je snel enkele uren voor moet uittrekken. En als ik een trouw heb gefilmd dat steken die (logisch ook) voor. En dus hoop ik nu de zeevakantie voorbij is en we niet meer mee gaan koken met Chiro Kriko iets meer tijd vrij te maken voor die films.


Kene en Idris zijn al meteen weer in actie gevlogen bij Mamia voor haar crea-driedaagse. Ze kwamen al mega enthousiast naar huis daarnet. Met geschilderde stokken en leuke doosjes. Ze hadden ook veel plezier gehad in de wildwaterbaan te Beveren en kijken al uit naar morgen.... samen met Minte en Jade.

1 opmerking: