zondag 21 juli 2013

Feest

Joepie.  Het is feest. En moeke heeft een nieuwe vlag gemaakt en dus hangen we die natuurlijk uit. Proficiat Filip, merci Albert.
En wij gaan dat vandaag echt vieren : met een BBQ in de tuin, een rommelmarkt in Sint-Pauwels en lekker genieten van elkaar. We hebben zelfs een nieuw zwembad dat moet ingewijd worden. Ik zal vandaag nog wel wat fotootjes posten. Op Facebook maar ook hier op Lernosmet.be 
Want ik ben sinds deze week de eigenaar van een geweldige levenspartner (volgens de reclame toch) : De Galaxy S4.
Hij is supermooi, snel en er kunnen vooral veel meer apps op dan op mijn vorige smartphone. Die wordt nog niet volledig afgeschreven en Nele gaat die nu eens testen. 
Ook S Health lijkt me ideaal voor mij. Een trainer in bewegen, gewichtscontrole ....  en kan dus heel goed rekenen met calorieën. Hopelijk helpt het me om wat te vermageren. Ik weet wel dat ik dat gewoon zelf moet doen, maar hulp is toch steeds welkom he. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten