donderdag 27 maart 2014

plantjes


Heerlijk. Vandaag plantjes gaan kopen bij De Pauw. Niet te druk, super mooie planten en vooral zéér gedreven en vriendelijke mensen. Ik word daar ontspannen van.
Je hebt daar niet de indruk dat je planten koopt (zoals in een winkel of tuincentra). Op een bepaald ogenblik dacht ik zelfs dat ik gewoon in de natuur planten aan het bekijken was die ik mooi vond.
Onze camilia is ondertussen al twee jaar verhuisd en doet het echt weer goed (gelukkig, want dat heeft er even anders uit gezien). Dus werd het tijd om dat plaatsje aan ons terras weer te voorzien van groen. En liefst met toch af en toe een bloem. Eerder hadden we nog gedacht aan een wilde berm begroeiing maar dat stukje is daarvoor niet echt ideaal.
 Ben zeer tevreden over mijn aankoop (met gratis advies) en zal nog wel eens een fotootje bloggen als ze geplant zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten