zaterdag 15 maart 2014

Voorbeeld

Af en toe kom ik een geweldig artikel tegen op ZDnet. Spotify is echt helemaal mijn ding en ik plan daar nog mooie dingen mee te doen. Meer playlists die ik regelmatiger zal voorzien van nieuwe nummers. Iedereen die wil kan mij volgen en dus naar mijn playlists luisteren. Mijn muziekstijlen zijn echt nogal gevarieƫrd. De ene keer zijn het de hits terwijl er soms ook instrumentaal werk in een lijst komt te zitten. Mijn lijstje met instrumentale liedjes had ik aangemaakt om vooral tijdens het monteren van filmpjes te kunnen gebruiken (ja, ik weet het dat ik hopeloos achter loop op dat gebied). Maar nu ik 'spotydl' heb ontdekt zullen die liedjes snel allemaal op mijn harde schijf staan.
Nu ik geen DJ meer ben zou ik echt eens werk moeten maken van mijn mp3-collectie. De dubbele er uit en die ik nooit meer zal opzetten ook. Net zoals Idris deze morgen spontaan de 'gamekast' begon netjes te zetten. Ik zal daar een voorbeeld aan nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten