zondag 23 november 2014

Rode telefoon

Jullie weten het al langer.... ik winkel echt niet graag in de Colruyt. Ik vind dat geen winkel maar een magazijn. Bijna iedereen in Bornem gaat daar winkelen gewoon omdat ze beweren de goedkoopste te zijn. Kan goed zijn maar je moet daar wel vertrouwen in hebben.



Zo bestelde ik onlnags voor het werk via de 'Collishop' een thermo's van 1/2 liter voor €20.95. Ik dacht ik moet niet zoeken naar een lagere prijs want Colruyt heeft toch de laagste.... Niet dus ! 
Ik zag dezelfde thermo's in de Euroshop voor € 15.60 ! Wat ee groot prijsverschil zeg. Dus mocht ik eens naar de rode telefoon bellen. Ik durf wedden dat nog niemand van mijn collega's dat gedaan heeft...! Ik dus wel. Een vriendelijke mevrouw aan de lijn luisterde naar mijn verhaal en ze gingen dat onderzoeken en binnen de 5 dagen zou ik antwoord mogen verwachten. 
De volgende dag (13 november) had ik reeds een mailtje met het volgende in :

Beste Klant,

Alvast bedankt voor je interesse in artikel THERMOS EVERYDAY 0,5L (849455).

We vonden inderdaad de prijs van 15,60 euro  terug bij Euroshop.

Geef een print van deze mail en je origineel kasticket samen af aan de kassa van je Colruyt afhaalpunt.
De kassier betaalt je graag 5,35 euro terug.

Instructie kassa: geef via de knop ‘korting’ het bovenvermelde
artikelnummer in, samen met  het bedrag van de korting : 5,35  euro.           

Met vriendelijke groet,

Mélissa Van Nimmen
Rode Telefoon

En wie dacht dat Colruyt zijn prijs dan onmiddellijk liet zakken is bij deze van die illusie af ! Klik maar eens bovenaan op de link, dan zie je zelf dat je tot op heden nog steeds € 20.95 moet betalen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten