donderdag 24 september 2015

Melanie - Nickel Song (Original)

Ben ik door het beginnen van de herfst nu plots anders geworden ? Zou door de regen fietsen gevolgen hebben op de keuze van muziek die ik vandaag afspeeldde?

Nee, dat geloof ik niet. En als er geloof mee te maken heeft kunnen we beter stoppen met verklaringen zoeken. Feiten !

Wel die zijn overduidelijk aanwezig. Na jaren van afwezigheid in mijn oren de prachtige muziek van Melanie. Ben steeds verliefd geweest op haar mooie klankkleur. Ik heb ze leren kennen door mijn grote zus. Waauw, die had muziek ! Natuurlijk op cassettes. Maar ergens in een vergeten CDkoffer heb ik toch een best off cd van Melanie zitten. Helemaal zelf gekocht (nog in de Prelude veronderstel ik). Dat deze cd me ook naar die van Eric (Slowhand) Clapton doet grijpen is voor mij de logica zelf. Die unplugged cd heb ik ook zot gespeeld. De herinneringen aan Kroatiƫ, vrijwilligerswerk in een vluchtelingenkamp... Het is misschien daarmee.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten