vrijdag 4 september 2015

Operation Freddy

Sommige dagen zijn anders dan andere. Zo was het gisteren een verrassingsdag voor mij. Een collega vroeg of ze mij moest komen oppikken. Ik viel compleet uit te lucht. Later bleek dat mijn leefgroep een teambilding had gepland in Sint-Niklaas. Ik zit wel niet echt meer in hun team maar blijkbaar vonden ze het toch oké als ik meedeed als special guest dan nogwel.
Een stadsspel met een tablet : cool zeg! Misschien dat ik daarom mee mocht doen?

Een vriendelijke dame legt het spel uit en we worden in drie groepjes verdeeld. De zon is van de partij en het is markt in Sint-Niklaas. Een perfecte setting voor een superleuk stadsspel.



Klik hier voor een filmpje van hun website : https://vimeo.com/59736568
Meer kan ik er eigenlijk niet over kwijt. Die twee uur vlogen voorbij met leuke opdrachten, veel lachen en het deed me deugd dat mijn vroegere collega's me er bij wilden. Ik weet zeker dat ik dit nog wel eens wil doen.... dus als er mensen zijn die nog iemand missen in een team : ik ben vrijwilliger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten