maandag 14 december 2015

Gratis vervoer

Geen wagen hebben moet je echt leren.
Al meer dan een jaar zijn we cambio (autodelen) gebruikers en soms laten we nog een klein steekje vallen...
Neem nu dit weekend :  de kerstboom van vorig jaar hebben we bij pepe Staf in de tuin gezet in de hoop dat hij nog eens in onze living kan komen te staan. Volgens mijn pa kan dat nog, volgens mijn ma niet meer. Dus geen risico en op zoek naar een boom. Ik wist al meteen dat het niet gemakkelijk ging zijn want meestal haal ik die in het weekend van de sint en dat is al meer dan een week geleden. Mijn bloemist even gaan bezoeken met fietskar aan de fiets voor hem mee te kunnen nemen. Maar hij had er maar 3 meer. En dan nog dure ook. 25€ of 50€ en voor veel te grote bomen (daarom dat niemand die wil).
Dan maar naar de Hubo want Nele wou ook nog speelzand voor haar zandtafel in de klas.
En dit weekend gaven ze 15% korting op heel het gamma (oei, dat is toevallig de naam van hun concurrent). Oorspronkelijk kwam hij van 32€ maar hij staat nu al met 42% korting dus maar 19.95. Aan de kassa bleek daar nog die 15% van af te gaan en dus kocht ik dit jaar mijn goedkoopste kerstboom ooit voor maar 16.96€. (+ een kortingsbon van 5€ die ik meekreeg aan de kassa)


Kerstboom thuis afgezet en een tweede maal naar de Hubo. Omdat we wel wat zakken zandbakzand nodig hadden (ahja 15% korting is toch mooi meegenomen) en onze fietskar niet stuk wouden, besloten we een cambiowagen te nemen voor 1 uurtje. Aan de kassa gaven we die bon van 5€ korting af maar die is maar vanaf maandag 14 december geldig. Op de keerzijde staat te lezen dat ze gratis transport leveren. Maximum 2 uur en 30 km! Maar je moet wel reserveren. Goed dat wij dat nu weten.  Koffertje vol en naar school.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten