vrijdag 11 december 2015

Wat was het druk voor december


Al een hele tijd loop ik te denken dat ik nog eens een blogje moet schrijven en het komt er maar niet van. Het is best behoorlijk druk. Ze waren er etentjes voor verjaardagen, sinterklaas op het werk en dan nog beetje ziek geweest ... nee, niet van een kaaiman te proeven. Die moet ik toch eerst wat frisser zetten en een tweede poging gunnen. Bij een bier is de temperatuur waarop je het drinkt toch belangrijker blijkbaar.
Op het werk is het ook druk. Er zijn veel zieken (burn-out) en de dagen zijn goed gevuld. Daar klaag ik niet van. Mocht zelfs eindelijk collega's een opleiding geven van een nieuw computerprogramma. Een digitaal logboek ! Eén leefgroep is er al meer dan een maand mee gestart en deze week dus ook de opleiding van de tweede leefgroep achter de rug. Ik merk bij mezelf dat ik dat echt super fijn vind. Dat alle andere diensten maar gauw volgen.


Volgende keer uw zwarte schoenen niet vergeten he Sinterklaas.

Helaas uitverkocht.... maandag proberen we opnieuw voor het extra concert.

Bijna gelukt maar verder geraakte ik niet. Zal de DVD maar moeten opzetten dan.
Echt jammer, maar wel weer geld uitgespaard.

Opleiding geven op het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten