donderdag 20 september 2012

Threats

Vaak ga ik mensen helpen die last hebben van virussen en/of trojaanse paarden. Daar is toch steeds wat werk aan. Een goede antivirus is dus belangrijk. Omdat het bij mezelf toch al een hele poos geleden was vond ik het gisteren een goed idee om het gevaar eens te gaan opzoeken. Het duurde niet al te lang of ook ik was besmet. als je op bepaalde websites niet weet wat je doet dan kom je dit dus tegen :
Heel de boel blokkeert en je anti-virusprogramma heeft gefaald. En dus mocht ik vandaag op zoek naar een remedie en die vond ik bij Microsoft defender offline.
Weg met die vervelende rootkits...  In een magazine vond ik ook nog SARDU en het was een beetje zoeken maar dat ga ik zeker nog wel eens uitproberen, een volgende keer als weer eens iemand serieus last heeft van virussen en ander gespuis.
Zou dat toevallig zijn dat ik vandaag dan opstond met een snotneus ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten