dinsdag 12 november 2013

Tickets winnen

Telenet heeft me helemaal in de greep !  Ai ai, als dat maar goed komt. Kreeg ik vandaag een mailtje dat ik tickets kon winnen voor de grote Studio 100 Sinterklaasshow in het sportpaleis.
En dit met een spelletje op het internet en deze keer eens zonder schiftingsvraag ! Zoek de sint op een grote tekening vol pieten. Je moet ze ook verslepen want de tekening is groot en hij staat steeds op een andere plaats. Soms te voet en soms op zijn schimmel.
Eerst lukte me dat niet zo goed maar daarna had ik al gauw door hoe ik een supertijd kon neerzetten !!!! Als jullie mee doen zetten jullie jullie beste tijd dat in het gastenboek ?
Goed lezen he : 1 SECONDE en 92 HONDERDSTEN......
Nu is het wachten op de mail dat ik gewonnen heb.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten