zondag 10 november 2013

Zo cool !

Sorry dat het de laatste tijd veel over Telenet gaat maar deze blog moet ik bloggen !  Zoals ik al eerder zei kon je bij Telenet de afgelopen week een gepersonaliseerd voicemailberichtje laten inspreken door een bekende BV. Ik heb Nicole en Hugo live via internet hun boodschappen zien inspreken/zingen en dat duurde echt nog lang ook. Ikzelf had ook een boodschap voor de Homo Turisticus en ik had tijd om ook hem live bezig te zien en horen. Benieuwd of hij mijn boodschap ging inspreken kwam ik plots op het geniale idee om alles wat hij zei op te nemen voor het geval hij niet mijn bericht kon inspreken. Dan zou ik er wel eentje zelf monteren.... En dat heb ik dus ondertussen gedaan !  
Gelukkig maakte hij ook nog een filmpje waarin hij uitlegt hoe ik die boodschap kan instellen.
Dus bel me gerust eens op om mijn zelfgemaakte Homo Turisticus voicemailbericht te horen, ik zal proberen niet op te nemen ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten