woensdag 21 mei 2014

Winkelblog


Dat ik het een goeie zaak vind, die winkels die langer open zijn. Echt waar. Dat is echt megarustig winkelen. De parking is zo goed als leeg, niet veel volk aan de kassa en het beste van al : de rekken zijn even vol als overdag !


 De kids gingen nu zelfs nog eens mee en dat was echt lang geleden. Bij het binnenkomen van de Alma staat er nu een muur van coca-cola. Volgens hen kan je in die muur een tekening zien, maar eerlijk.... ik zie dat echt niet. Idris wou dat ik een foto nam van hem en dacht dat er een rode duivel op stond. Pas toen ik de foto zag herkende ik de belgische vlag en de rode duivel.

Natuurlijk sparen wij ook de Panini-stickers en ons boek is bijna vol. Nog slechts 3 stickers te gaan. Nummer 28 en 87en 175. Daar kunnen jullie ons mee plezieren hoor. We kunnen ook naar de komende ruilbeurs gaan maar dat is toch net niet zo echt he...
Hieronder een stapel dubbele.... dus wie er enkele wil : reageer maar !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten