dinsdag 13 mei 2014

Angelo Branduardi

Op mijn facebook zij ik het ook al. Ik kwam heel toevallig op Spotify een liedje tegen uit mijn kindertijd. Hier op onze familiesite deel ik een andere lied genaamd Musica ! De man die mijn muziekstijl serieus beïnvloed heeft, dat kan niet anders want na zo'n dikke 30 jaar vind ik die deuntjes nog leuk ! Een full-CD zal ik er wel nooit van kunnen luisteren maar enkele liedjes blijven echt wel de moeite : Angelo Branduardi. Wie van een zachte stem houdt, een taal die je als tiener niet verstaat en liedjes die je doen wegdromen zal zich in zijn nopjes voelen bij het aanhoren van de volgende liederen :

En bij deze zijn er echt knappe beelden opgezet die niet uit de jaren 80 komen !!! 

1 opmerking:

  1. je mag mijn grijs gedraaide L P altijd eens komen halen hoor !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen