vrijdag 25 april 2014

Hulp

Dat ik regelmatig mensen help met hun digitale wereld is geen geheim. Van volledige computers installeren tot kleine vraagjes om hulp bij iets dat ze op de computer moeten doen maar toch twijfelen hoe dat weer was...
Maar de laatste tijd natuurlijk ook smartphones.
Terwijl ik vroeger al vond dat mensen niet graag zonder hun pc zaten (en ik dus nogal een tijdsdruk voelde) is dat niet anders bij hun smartphone. Die kunnen ze nog minder missen.
Gelukkig is er teamviewer. Deze gratise software stelt me in staat vanaf thuis de computers over te nemen en diegene die hulp nodig heeft het voor te doen. Die kan dus meekijken. Dat was vooral voor computers heel makkelijk, maar nu dus ook voor de smartphones.
Ben je dus iemand die sukkelt met instellingen, apps en van die dingen.... of ken je iemand die daar niks van bakt ? Laat ze gewoon mij mailen/bellen/smssen (en als dat echt te moeilijk is mogen ze ook steeds langskomen) en met Teamviewer QuickSupport help in hen in geen tijd vooruit.  Ja, voor Androïd en Iphone,Ipad en zelf de Ipod.
Dus wil jij een andere ringtone, een leuke app,... maar je krijgt grijs haar van al die instellingen ? Geen probleem !



Wie weet wordt je dan zelf ook ooit zo'n Pro :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten