donderdag 24 april 2014

Trompet

Sommige mensen zagen en klagen : Telenet is te duur, hun service trekt op niks, ze denken nooit aan hun vaste klanten,....
Maar ik niet meer !  Hun klantendienst is sterk verbeterd (vriendelijker) en hun wedstrijden zijn super (vooral als ik er op korte tijd 2 kan winnen, natuurlijk) en vooral voelen ze de markt zo goed aan dat zij steeds met hun producten meegroeien met mijn behoeftes : King was precies wat ik nodig had voor die prijs en daar komt nu ook nog eens 4G bij. Helaas bleek mijn Samsung S4 niet te beschikken over de mogelijk tot het gebruik van die snellere variƤnt van 3G en dus begon ik in het paasweekend te zoeken naar een mogelijk dit toch te verkrijgen. Ik kwam op deze site uit en daar ik de GT-I9505 heb was het duidelijk. Hij wordt ondersteund. Rooten had ik al gedaan op mijn vorige gsm (Samsung Galaxy Ace) en dus nu ook mijn S4. Na enkele spannende uren bleek het gelukt. Ik kon mijn S4 nu ook instellen voor 4G

Eerst had ik dus maar 3 opties. Na het rooten en de updates eentje bij : de LTE en deze heb je nodig voor 4G
Natuurlijk de snelheid getest en deze is merkelijk sneller. Ze zeggen even snel als wifi maar dat is nog niet zo. Bereik is trouwens ook nog niet overal even goed, maar gratis sneller is toch steeds beter...
En als bedanking heb ik de Telenet King-Kong trompetten die ze in hun reclame gebruiken verwerkt tot notificatietune !  Kei leuk hoor. Nu hoor ik die trompetjes elke keer er iemand mij een smsje stuurt ! Geweldig ! Dankjewel Telenet !  Smssen maar iedereen...
Download die tune hier of via de app Zedge (zoeken naar telenet)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten