zondag 20 april 2014

De fiets

Hebben jullie al gehoord van mijn fietsverhaal...?  Nee ? Nog niet? Wel, vorig jaar toen ik voor het eerst met de trein en de fiets ging werken heb ik een paar vouwfietsen gekocht en weer doorverkocht.
Uiteindelijk gegaan voor een degelijke, gewone 2dehands fiets en dat was prima.
Tot enkele weken geleden toen we ons oud papier moesten buiten zetten. Bleek dat die fiets niet achteraan is komen te staan maar overnachtte aan de voordeur waarna hij daarna spoorloos verdwenen was. Opmerkelijke Nele had gezien dat bij de buren al het papier weg was en bij ons maar een paar dozen. Dus vroeg ze aan de vuilkarmannen of die van iets wisten en die vertelde dat er bendes oud papier ophalen nog voor de vuilkar komt omdat het papier weer in waarde gestegen is.
Niet alleen oud papier maar dus ook fietsen die uitzonderlijk aan voordeuren de nacht doorbrengen zonder enige vorm van slot.
Ondertussen dus een andere 2dehands fiets gezocht en gevonden...


Hij heeft zelfs fietszakken en dus trok ik dit paasweekend naar de doe-het-zelfzaak want onze ramen willen dat ik ze bescherm tegen de zon. Helaas liep het op de terugweg wat mis en vloog mijn ketting er af...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten