zaterdag 6 september 2014

Love

Wat zijn er veel van die bruine slijmerige slakken in onze tuin dit jaar. Vroeger zagen we ze hier af en toe wel maar deze zomer moeten we ze niet echt zoeken. Meer oppassen dat je er niet op trapt of met je fiets er overheen rijdt.
Misschien komen ze wel voor het eerst massaal af omdat we nu aardbeien hebben. We merken toch dat er gaatjes in de vruchten zitten.
Deze week waren er twee die dikke vrienden zijn geworden. Nog snel voor ik mijn fiets ging nemen om naar het station te rijden heb ik een foto gemaakt en ik wist ook meteen dat ik die vandaag ging posten op onze site...
Niet dat ik mijn relatie slijmerig en plakkerig vind, maar ik hoop wel dat de komende huwelijksjaren even intens worden. Dat wij elkaar steeds blijven vinden en er voor gaan.
Misschien vandaag toch ook nog maar eens in onze huwelijksfoto album bladeren... Wat hebben we al 17 prachtige jaren achter onze rug.




Wie een filmpje wil zien van slakken in actie : klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten