vrijdag 5 september 2014

Traditie


Zoals sommige lezers wel weten en dit ook lieten blijken dat ze het weten in ons gastenboek... de traditionele foto van de kids die naar school vertrekken in het nieuwe schooljaar. We zijn hem niet vergeten maken maar soms merk je dat een smartphone net iets sneller werkt om hem daarna ook te posten. Deze foto is met ons 'groot machien' (lees Nikon D3200) getrokken en dan moet ik mapjes aan maken op de computer en het kaartje uit het toestel nemen....
Ik merk ook dat ik dringend de computer op dat gebied moet opschonen. Vroeger was het makkelijk en had ik een duidelijke structuur in het opslaan van foto's maar sinds de komst van de smartphone met topcamerafunctie moet ik dit echt eens gaan herbekijken. Als dat er ooit van komt moet ik er nog maar eens een blogje over schrijven...
Vergelijk deze foto met die van andere jaren... klik daarvoor hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten