zondag 7 december 2014

Daddytime

Telenet gaf onlangs tickets weg voor de Studio 100 Sinterklaasshow. Ik was bij de gelukkige en heb de ticketes weg gegeven... Net ook nog meegespeeld voor hun tickets voor de avant premiere van Maja de bij. Je weet maar nooit en het kost bijna geen moeite. Een simpele vraag beantwoorden, een iets moeilijkere schiftingsvraag en natuurlijk je klantennummer opzoeken (maar dat kan makkelijk op een factuur of via mijn.telenent.be) Als ik de tickets voor de reis naar New York win zal dat echt niet het geval zijn hoor. 
Gelukkig zijn er ook nog mensen die vrijkaarten weggeven. Zo mocht ik 10 kaarten voor telkens 2 personen ontvangen van schoonzus Begga (waarvoor hartelijk dank). Dit weekend ging namelijk 'arte in tavola' door. Een kleine beurs (zo bleek achteraf) waar je kan proeven van het beste wat Toscanië te bieden heeft. Niemand kon zich vrijmaken om mee te gaan behalve mijn vader. En dus trokken we er samen op uit. Met de wagen naar de dichtsbijzijnde ondergrondse parking. Bleek dat ze net vol was en dat ons geduld extra op de proef werd gesteld door daar dan zeker 10 min. te staan en telkens er een hoop auto's wegreed drukte mijn pa op die knop voor een ticket. Tevergeefs. Een man begon een uitleg in het frans en deed teken dat wij achteruit moest rijden en langs de uitgang binnen mocht. En dus begon het moeilijke gemanuvreer. Plots begonnen alle andere wagens wel binnen te rijden terwijl wij bijna helemaal dwars stonden. Gelukkig konden we dan toch nog binnen en konden we ons een plaatsje zoeken.
Het begin was niet makkelijk maar verder hebben we alleen maar genoten van een heerlijke tijd samen. Een selfie met de grote kerstboom op de (kleine) Grote Markt van Brussel en een gezellig café met mooi uitzicht op dat overvolle plein... Het was genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten