vrijdag 12 december 2014

Verschieten


Toen ik op mijn dagje verlof, wat later als gewoonlijk, een douche had genomen en terug in mijn kamer was zag ik bij de buren iets vreemds. Zeg nu zelf, bij het zien van bovenstaande foto dacht jij ook waarschijnlijk aan  een inbreker.
Ik dus ook. Eerst dacht ik nog dat buurjongen Thomas in dat stalletje iets ging zoeken maar toen hij een schroevendraaier boven haalde sprong ik snel in de kleren en besloot een kijkje te gaan nemen.
Al gauw bleek het vals alarm. Er stond ook een ladder tegen het huis en de twee wagens stonden ook nog op de oprit. Ze waren de hagelschade van het pinksterweekend aan het repareren. Een kort berichtje op facebook bevestigde dat. Toch maar best dat we een oogje in het zeil houden... want onlangs was er nog een oudere buurvrouw in onze straat (op klaar lichte dag dan nog) haar handtas losgerukt. Ook door iemand met een kap op maar die was dan geen hagelschade aan het repareren natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten