zaterdag 13 december 2014

Wellens !!!

Tussen al het gezeur en gezaag van mensen die het niet leuk vinden dat Telenet zijn prijzen lichtjes omhoog doet, ben ik volop in hun wedstrijden geschoten. Deze keer zijn ze er weer (net als vorig jaar trouwens) met de Wellens of nietes kwis waar je 2 paar gele botten en duo-tickets voor het BK veldrijden op 11 januari kan winnen. Ik vond die kwis vorig jaar zo leuk (ook al had ik niet zo'n goede score) en dus probeerde ik deze keer ook weer. Met een 6/10 wordt het misschien wel wat moeilijk om één van de 1000 winnaars te zijn maar je weet natuurlijk nooit. Mochten er nog mensen zijn die wel Telenetklant zijn en deze wedstrijd niet zien zitten mogen ze me gerust hun klantennummer geven en dan probeer ik nog eens mee te spelen.... maar je kan ook zelf je kans wagen (al was het maar voor de leuke grappen en grollen van Bart Wellens)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten