woensdag 11 november 2015

Fuiven


Er is een tijd geweest dat ik wel elke week ergens op een fuif me aan het amuseren was. Zalig was dat... Maar zelden deden we grote fuiven aan. Enkel de openluchtfuif in Nieuwkerken (die tegenwoordig OLF heet). Daar kwam je dan zoveel volk tegen dat er van dansen weinig in huis kwam...
Nu ik in Bornem werk en enkele collega's al jaren naar dé Sixth Sense fuif gaan werd het tijd daar ook eens te gaan rondneuzen. Ben nog nooit in de sporthal van Puurs geweest maar deze avond zal ik niet gauw vergeten. Geweldig leuke muziek en plaats genoeg om toch nog te bewegen, beetje warm maar dat kon de pret niet bederven.
Deze blog stond al een tijdje in concept.... maar nu weet ik eigenlijk niet meer waarom hij nog niet afwas. Dan maar gewoon zo...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten