dinsdag 3 november 2015

Jeugdherberg 'De Roerdomp'

Idris is op bosklassen geweest in de jeugdherberg in Bokrijk. Heb aan die locatie zelf veel leuke herinneringen... Zo gingen we daar regelmatig met de leefgroep naar toe. Ik weet nog goed dat wij van leefgroep 3 steeds mooi weer hadden op ons kamp en lange wandelingen niet schuwden. Met rolstoelen door mooie boswegels, terrasje doen, kampvuurtje, ...
Het programma bleek wel hetzelfde als onze twee voorgaande kinderen : valkenier, mijnmuseum, vogelkastjes in elkaar timmeren. Ze hielden ook een blog bij maar zoveel staat daar nu ook weer niet te lezen. Zelfs geen foto's ....Dat komt er dan van dat ze hun ipods en smartphones niet mee mochten nemen he....  Gelukkig is er facebook. Blijkbaar veel makkelijker voor de juffen om een facebookpagina bij te houden dan een blog... (dat merk ikzelf ook vaak)
De foto is van oma Knol die Idris maakte in het bos. Echt mooi !



Het vogelkastje heb ik dan maar in de boom gehangen. Toen Kene dit zag zei ze een beetje plagend : "En waarom hebben jullie dat van mij nooit in een boom gehangen?". Eerlijk?? Wel omdat ik te weinig bomen heb om er drie op te hangen. Nu ik weet dat er geen meer volgen kreeg het een mooi plaatsje in de voortuin. Denk niet dat er ooit vogels gaan in komen wonen want met onze drie katten in de buurt is dat nu ook niet ideaal.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten