zondag 1 november 2015

Lumos

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen... Kickstarter!
Een helm is niet cool ? Denk opnieuw. Met deze helm ga je hopen dat het sneller donker wordt.
Ok, € 140 is nog wel best veel voor zo'n helm (door de shippingcost) maar wie mij ooit deze helm cadeau doet mag er zeker van zijn dat ik die altijd vaak zal dragen.


Zichtbaarheid is echt nodig voor fietsers en ik zeg al langer dat ze dringend de fiets moeten heruitvinden (en dan heb ik het niet alleen over de electrische fiets). Of zo'n helm het jonge meisje uit Eppegem (die werd aangereden in Vilvoorde opweg naar huis) kon redden weet ik niet. Autobestuurders moeten natuurlijk ook verantwoord blijven rijden in het verkeer... Als je dan vluchtmisdrijf pleegd als 21-jarige (die trouwens al meerdere malen zijn rijbewijs mocht inleveren) verlies je alle respect. Onbegrijpelijk en zelf onvergefelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten