maandag 1 oktober 2012

eerste blog Kene

hallo iedereen,
van af nu maak ik een blog op deze website.
omdat ik gestopt ben met de tekenschool
moest ik  iets anders doen ... maar we wisten nog niet wat. Ik dacht
aan ballet of dans ...
papa zegt dat ik zo goed verhaaltjes kan schrijven en gedichten.
hier heb je er één :



ik wou dat ik een konijn was
dan sprong ik zo ver ik kon
ik wou dat ik een vogel was
dan vloog ik zou hoog als een ballon
ik wou dat ik een vis was
dan was ik de snelste van de oceaan
ik wou dat ik een aap was
dan at ik elke dag banaan.

groetjes kene

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nieuwe hobby Kene! Ik ga je zeker blijven volgen!
    groetjes en tot morgen.
    De touwtjes zitten al in mijn tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Kene , wat knap ...... kan je ook een boekje van maken zoals je pépé Staf hé .leuk versje !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk, doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen