woensdag 31 oktober 2012

Peperschroef


Er bestaan écht héél veel knappe uitvindingen die je leven ofwel vergemakkelijken ofwel aangenamer maken. Maar er zijn er ook die ongeloofelijk stom zijn, dat zie je zo nog voor je het zelf hebt kunnen testen.
Zo merkte ik volgende reclame op in de Hubofolder  :
Schroefmachine 'IXO SPICE'
Om een vijs vast te schroeven super handig. Zou ik soms wel eens willen aanschaffen maar dat komt er nooit echt van. Het is nu niet dat ik veel vijzen moet vast of los draaien, maar toch....
Blijkbaar krijg je bij dit model dus een gratis pepermolen !!!!
En ja, als je nog beter kijkt zie je dat je die pepermolen op die schroefmachine kunt schroeven en dan je eten daar mee kunt afkruiden !
Ik zie me al bezig !!!!!
Maar eigenlijk draai ik meer keer aan de pepermolen dan dat ik een schroef moet indraaien !!!  Echt een cadeautip, of toch maar niet.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten